مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 مرداد 1399 ساعت 07:502020-08-02اقتصادي

ایجاد کمپینگ گردشگری در روستای «کهنوش» تویسرکان 


فرماندار شهرستان تویسرکان در بازدید از روستای هدف گردشگری کهنوش از ایجاد کمپینگ اقامتی در این روستا خبرداد.

- سیدرسول حسینی درباره اهمیت روستاهای هدف گردشگری بیان کرد: اجرای طرح روستای هدف گردشگری در روستاهای استان زمینه ساز ایجاد اشتغال، درآمدزایی، رضایت گردشگر و حفظ محیط زیست است.

وی توضیح داد: در اکثر کشورها به ویژه کشورهای پیشرفته گردشگری روستایی در سرلوحه برنامه های دولت در زمینه گردشگری قرار دارد تا از این طریق برای روستاییان درآمدزایی شود و با تدارک فرصت های شغلی در نواحی روستایی مهاجرت به شهرها کاهش یابد.

حسینی با اشاره به اینکه شهرستان تویسرکان دارای چهار روستای هدف گردشگری است، اضافه کرد: این روستاها با دارا بودن ظرفیت بالای گردشگری نیازمند ایجاد زیرساخت های مورد نیاز به منظور جذب گردشگر هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال های اخیر این موضوع توسط دستگاه های مربوطه مخصوصا میراث فرهنگی به خوبی مورد توجه قرار گرفته است که این امر تسهیل در امر سرمایه گذاری، ایجاد و راه اندازی مجموعه های گردشگری در روستاهای دارای ظرفیت شهرستان، توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال را در پی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: با توجه به نیازسنجی انجام شده و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کمپینگ گردشگری در روستای «کهنوش» تویسرکان 

ایجاد کمپینگ گردشگری در روستای «کهنوش» تویسرکان